
Meny
För snabbast hantering gör din felanmälan direkt genom boendeportalen. Har du inte tillgång till boendeportalen skicka in namn + adress + mailadress till info@hfforvaltning.se så hjälper vi er att komma igång.
När en felanmälan skickas in direkt via boendeportalen kan ni följa ärendena och även få meddelanden och se status från oss hur ärendet hanteras och när det är klart.
Felanmälan via boendeportalen
Dygnet runt
1.Logga in på boendeportalen här
(Har du inte tillgång till boendeportalen skicka ditt namn + adress + mailadress till info@hfforvaltning.se så hjälper vi er att få igång detta)
2. Klicka på ikonen för boendeportalen
3. Klicka på de tre strecken uppe i vänstra hörnet
4. Klicka på mina ärenden
5. Skapa ärende
6. Fyll i formuläret och skicka in
Övriga alternativ för felanmälan
Fyll i formuläret längre ner på sidan
Felanmälan via telefon kontorstid
Mån-tors 10-14 (lunch 12-13)
0152-25294
Övriga alternativ för akuta fel efter kontorstid
Akut när kontoret är obemannat
Vår mobil 070 317 41 40
Akuta fel nätter + helger
Jourbilsgruppen 010 3333255
Observera att inga felanmälningar kan göras direkt till Fastighetsskötaren. Felanmälningar ska endast skickas in enligt ovan.